Κρατήστε με ενήμερο για τα Estia Awards 2025

Κατηγορίες & Βραβεία

Αναλυτικά οι κατηγορίες υποψηφιοτήτων στα βραβεία

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι αλυσίδες εστίασης, οι όμιλοι μεμονωμένων καταστημάτων εστίασης καθώς και καταστήματα που χαρακτηρίζονται από καινοτομία σε επίπεδο προϊόντος ή υπηρεσίας.

Ενότητα 1. Υποβολή ανά πρακτική / αντικείμενο

1.1 New Tastes & Concepts
Οι πιο δημοφιλείς ή καινοτόμες νέες γεύσεις και νέα concepts που παρουσιάστηκαν στον χώρο της εστίασης.

1.2 Strategic Growth
Αξιοσημείωτη αύξηση τζίρου και/ή στρατηγική ανάπτυξη σημείων παρουσίας στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό.

1.3 Trends & Innovations
Προϊόντα, υπηρεσίες και έργα που εισάγουν νέες τάσεις ή/ και προωθούν την καινοτομία στον χώρο της εστίασης.

1.4 Service
Επιχειρήσεις που χαρακτηρίζονται από κορυφαία εξυπηρέτηση και άψογη ενορχήστρωση ανθρώπων και διαδικασιών.

1.5 Interior Design / Flagship Store
Καταστήματα εστίασης που ξεχωρίζουν για την αισθητική και τη λειτουργικότητα του χώρου τους / εμβληματικά καταστήματα.

1.6 Experience
Καταστήματα εστίασης στα οποία ο χώρος, η εξυπηρέτηση και η φιλοσοφία συνθέτουν μία ξεχωριστή εμπειρία για τον πελάτη.

1.7 Greek Food Ambassadors
Δράσεις εξωστρέφειας που προβάλουν την ελληνική κουζίνα και τα ελληνικά προϊόντα στο εξωτερικό.

1.8 Αναδειξη Ελληνικών Η Τοπικών Προϊοντων & Συνταγών
Επιχειρήσεις εστίασης που αξιοποιούν και προβάλλουν ελληνικά και τοπικά στοιχεία γαστρονομίας.

1.9 Healthy Taste, Sugar Free & Gluten Free
Επιχειρήσεις εστίασης που προσφέρουν επιλογές υγιεινής διατροφής και προτάσεις προσαρμοσμένες σε ειδικές διατροφικές απαιτήσεις.

1.10 Vegetarian, Vegan & Raw Food
Επιχειρήσεις εστίασης που προσφέρουν χορτοφαγικές και ωμοφαγικές επιλογές.

1.11 Farm-to-table / Επιλογή Πρώτων Υλών
Αξιοποίηση πρώτων υλών από ιδιόκτητο μποστάνι / Πρότυπες διαδικασίες επιλογής και πιστοποίησης πρώτων υλών.

1.12 Special Menus / Theme Nights
Ειδικά μενού, brunch menus, business lunch menus κ.λπ. / Διοργάνωση θεματικών βραδιών.

1.13 Party Experience / Special Events
Οι καλύτερες επιχειρήσεις εστίασης όσον αφορά τη διοργάνωση ειδικών, εταιρικών και ιδιωτικών εκδηλώσεων και πάρτι.

1.14 Junior Γεύματα & Ψυχαγωγικά Προγράμματα
Ειδικά μενού και/ή υπηρεσίες διασκέδασης για το παιδικό κοινό.

1.15 Business Meeting Place [NEW]
Επιχειρήσεις εστίασης με ιδανική ατμόσφαιρα για επαγγελματικές συναντήσεις.

1.16 Food, Wine, Drinks & Coffee Festivals / Food Events
Παρουσία σε φεστιβάλ γεύσης / Διοργανώσεις γευστικών δοκιμών και εξοικείωσης με γαστρονομικά προϊόντα.

1.17 Food Courts – Πολυχώροι
Οργανωμένοι χώροι στους οποίους συλλειτουργούν πολλαπλά καταστήματα εστίασης.

1.18 Independent Restaurants
Καταστήματα εστίασης που διακρίνονται για την ποιότητά τους και έχουν τη δυναμική ανάπτυξης σε αλυσίδες.

1.19 Online Delivery & Special Deals
Οι πιο λειτουργικές πλατφόρμες για ηλεκτρονική παραγγελία και/ή ειδικές προσφορές για παραγγελίες που πραγματοποιούνται online.

1.20 Loyalty Programs
Ελκυστικά, δημοφιλή ή/και πρωτότυπα προγράμματα επιβράβευσης πελατών.

1.21 Tech Smart
Αξιοποίηση λύσεων τεχνολογίας για τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών ή για την παροχή καινοτόμων υπηρεσιών.

1.22 Social & Digital Presence & Community Management
Δυναμική παρουσία στις ψηφιακές πλατφόρμες και/ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ευρηματικό και υποδειγματικό Community Management.

1.23 Next Gen Innovator [NEW]
Επιχειρήσεις που υιοθετούν και υλοποιούν καινοτόμες δράσεις, προϊόντα ή και υπηρεσίες που βρίσκονται μπροστά από την εποχή τους.

1.24 Green Practices / Food Waste
Οι καλύτερες πρακτικές στον τομέα των υπεύθυνων προμηθειών, του περιορισμού της σπατάλης, της ανακύκλωσης και της εξοικονόμησης φυσικών
πόρων.

1.25 Training
Προγράμματα εκπαίδευσης των επαγγελματιών του κλάδου και των εργαζομένων των επιχειρήσεων.

1.26 Best Place To Work Or Visit [NEW]
Οι καλύτερες πρακτικές στην προάσπιση της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων αλλά και των επισκεπτών.

1.27  Ίση Μεταχείριση & Κοινωνική Ενσωμάτωση [NEW]
Επιχειρήσεις που προσλαμβάνουν ανθρώπινο δυναμικό ανεξαρτήτως φύλου, εθνικότητας, θρησκείας, σεξουαλικού προσανατολισμού, ειδικών
αναγκών και άλλων παραγόντων και εφαρμόζουν πολιτικές ίσης μεταχείρισης.

1.28 Safety Practices [NEW]
Ασφάλεια στο κατάστημα / ασφάλεια στο delivery / προστασία του καταναλωτή / προστασία του προσωπικού.

1.29 Smart Growth [NEW]
Επιχειρήσεις που στα καταστήματά τους παρέχουν λύσεις φιλικές προς τα κατοικίδια.

1.30 Miscellaneous
Yποβάλλονται υποψηφιότητες, οι οποίες δεν μπορούν να ενταχθούν σε καμία από τις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες. Οι υποψηφιότητες
αξιολογούνται από την Κριτική Επιτροπή και ο Πρόεδρος αποφασίζει αν θα ταξινομηθούν σε υπάρχουσες (εννοιολογικά κοντινές) ή θα
δημιουργηθούν νέες κατηγορίες για να ενταχθούν. Η δημιουργία μια νέας τέτοιας κατηγορίας, καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησής της, είναι εξ’ ολοκλήρου υπό την εποπτεία της Κριτικής Επιτροπής. Η εταιρεία που υποβάλλει την υποψηφιότητα δεν έχει το δικαίωμα επιλογής δημιουργίας νέας κατηγορίας ή ένταξης της υποψηφιότητάς της στις ήδη υπάρχουσες.

Ενότητα 2. Υποβολή ανά τύπο επιχείρησης

Στην ενότητα αυτή, κάθε επιχείρηση εστίασης αξιολογείται με κριτήριο τη συνολική της θέση στην αγορά, την ανάπτυξή της τα τελευταία δύο χρόνια, το branding και την επικοινωνία της με την αγορά, τις πρακτικές διασφάλισης σταθερού επιπέδου ποιότητας, τη συνολική εμπειρία του πελάτη και την αξιοποίηση της τεχνολογίας.

2.1 Pizza Awards
2.2 Burger Awards
2.3 Souvlaki Awards
2.4 Fish Restaurant Awards
2.5 Meat Restaurant Awards
2.6 Vegan & Vegetarian Awards [NEW]
2.7 Greek Cuisine Awards
2.8 Ethnic Cuisine Awards [NEW]
2.9 Casual Dining Awards
2.10 Streetfood Awards
2.11 Café & Drinks Awards
2.12 Sweets Awards
2.13 Snacks & Bread Awards
2.14 Good Food Awards [NEW]

Το πραγματικά καλό φαγητό, αυτό που φέρνει τους
ανθρώπους κοντά και χτίζει δυνατές, υγιείς κοινότητες.
2.15 Creperie Awards

2.16 Miscellaneous

Yποβάλλονται υποψηφιότητες, οι οποίες δεν μπορούν 
να ενταχθούν σε καμία από τις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες. Οι υποψηφιότητες αξιολογούνται από την Κριτική Επιτροπή και ο Πρόεδρος αποφασίζει αν θα ταξινομηθούν σε υπάρχουσες (εννοιολογικά κοντινές) ή θα δημιουργηθούν νέες κατηγορίες για να ενταχθούν. Η δημιουργία μια νέας τέτοιας κατηγορίας, καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησής της, είναι εξ’ ολοκλήρου υπό την εποπτεία της Κριτικής Επιτροπής. Η εταιρεία που υποβάλλει την υποψηφιότητα δεν έχει το δικαίωμα επιλογής δημιουργίας νέας κατηγορίας ή ένταξης της υποψηφιότητάς της στις ήδη υπάρχουσες.

Κορυφαία Βραβεία

Διεκδικήστε τον τίτλο της κορυφαίας επιχείρησης της χρονιάς (Grand Award) για κάθε μία από τις κατηγορίες της B’ Ενότητας.

Ο τίτλος απονέμεται με βάση τη μεγαλύτερη συνολική βαθμολογία όλων των επιμέρους βραβευμένων υποψηφιοτήτων κάθε συμμετέχουσας εταιρείας στην Α’ και στη Β’ Ενότητα, με την προϋπόθεση να έχει συγκεντρώσει συνολικά τουλάχιστον 14 πόντους.

Συγκεκριμένα, κάθε Gold βραβείο αντιστοιχεί σε 7 βαθμούς, κάθε Silver σε 3 και κάθε Bronze σε 1 βαθμό.